ogłoszenie po przetargu |
Ogłoszenie o przetargu |
projekt zabudowy z parkingiem przy kościele przekroje poprzeczne przy kościele przekrój normalny przy kościele sytuacja elementów trasy przy kościele przekrój normalny przy sklepach projekt zabudowy przy sklepach sytuacja elementów trasy przy sklepach SST przebudowa drogi gminnej i utwardzenie placu w miejscowości Grębków Ogłoszenie o przetargu na Przebudowę drogi gminnej i utwardzenie placu w miejscowości Grębków |
Ogłoszenie o wyniku postępowania |
Ogłoszenie o zamówieniu na: Nadbudowę istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Trzebuczy |
ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na udzielenie długoterminowego kredytu bankowego |
Wspólny słownik zamówień (CPV) Uprawniony do kontaktów z oferentami : Barbara Błaszkiewicz Specyfikację istotnych warunków zamówienia |
Modyfikacja SIWZ i odpowiedzi na pytania oferentów |
Grębków dnia 15.02.2010 r. Adresat (wszyscy nabywcy specyfikacji) Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wprowadza modyfikację opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na "Zabudowę średniego samochodu ratowniczo gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Żarnówce" z dnia 08.02.2010 r. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ uległ zmianie Zapis : autopompa jednozakresowa, o wydajności min. 2000 dm3/min., przy ciśnieniu 1,8 MPa, po modyfikacji treść zapisu brzmi następująco: autopompa jednozakresowa, o wydajności min. 2000 dm3/min., przy ciśnieniu 1,0 MPa, zapis: ogrzewanie niezależne od pracy silnika, z możliwością ogrzewania przedziału autopompy, po modyfikacji treść zapisu brzmi następująco: Wydajność cieplna niezależnego ogrzewania kabiny strażaków z możliwością ogrzewania przedziału autopompy min 2000 W wydatek powietrza min 90m3/godz umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku. Odpowiedzi na zapytania oferentów Zamawiający informuje, iż w wyżej wymienionym postępowaniu wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pytanie 1. Pytanie 2. Pytanie 3 Pytanie 4 Pytanie 5 Pytanie 6 Na stronie internetowej Zamawiającego, na której opublikowane jest ogłoszenie o przetargu zostanie |
Ogłoszenie o przetargu na Rozbudowę Szkoły Podstawowej w Grębkowie |
Ogłoszenie o wyniku postępowania |
SIWZ na nadbudowę istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Trzebuczy opis techniczny - nadbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Trzebuczy |
Grębków dnia 26.03.2012 r. Adresat (wszyscy nabywcy specyfikacji) Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Odpowiedzi na zapytania oferentów Zamawiający informuje, iż w wyżej wymienionym postępowaniu wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ZAPYTANIE Przedmiotem przetargu jest wykonanie boiska wielofunkcyjnego przeznaczonego do gry w piłkę nożną, koszykówkę, siatkówkę i tenisa. Natomiast w opisie dotyczącym parametrów sztucznej trawy Zamawiający podaje trawę o wysokości 60 mm wypełnioną granulatem gumowym. Jest to nawieżchnia typowo przeznaczona do gry w piłkę nożną nie nadająca się do uprawienia innych sportów. Proszę o sprecyzowanie jakie parametry ma posiadać sztuczna trawa. ODPOWIEDŹ UWAGA ZMIANA SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ Parametry nawierzchni syntetycznej - wysokość całkowita nawierzchni: min. 22 mm, max 25 mm Trawa syntetyczna musi posiadać ponad to: - deklarację zgodności PN-EN 15330-1 - kartę techniczną ; - atest PZH Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe zmiany podczas sporządzania ofert. Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Adresat (wszyscy nabywcy specyfikacji) 27.03.2012r. Odpowiedzi na zapytania oferentów Zamawiający informuje, iż w wyżej wymienionym postępowaniu wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ZAPYTANIE Czy zgodnie z wymiarami boiska przy chodniku z kostki brukowej jest uwzględniona odpowiednia ilość obrzeży betonowych? ODPOWIEDŹ Do wyceny należy przyjąć nastepujące wartości: korytko betonowe półokrągłe 30X8 cm - 197,88 m obrzeże betonowe 30X8 cm - 177,48 m Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe zmiany podczas sporządzania ofert.
Zamawiający informuje, iż w wyżej wymienionym postępowaniu w dniu 27.03.2012r. wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PYTANIE W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie ma wymogu dołączenia do oferty żadnych dokumentów, które potwierdzą, że oferowane produkty spełniają wymogi Zamawiającego. W związku z tym weryfikacja oferowanych nawieżchni staje się niemożliwa i wybierając daną ofertę Zamawiający nie ma wiedzy jaki produkt otrzyma i czy wybrany wykonawca może dostarczyć żądaną nawierzchnię. Czy zatem celem dokonania rzetelnego sprawdzenia nawierzchni syntetycznych Zamawiający wyrazi zgodę na dołączenie do oferty niżej wymienionych dokumentów: - certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330 - aprobata techniczna lub rekomendacja techniczna ITB potwierdzająca parametry oferowanej nawierzchni - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta - atest PZH dla oferowanej nawierzchni - autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
ODPOWIEDŹ Zamawiający dokonał modyfikacji SIWZ w dniu 26.03.2012r. dotyczącej m.in. wymaganych dokumentów dla trawy syntetycznej. Jednak Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie do oferty: - certyfikatu lub deklaracji zgodności z normą PN-EN 15330 - aprobaty technicznej lub rekomendacji technicznej ITB potwierdzającej parametry oferowanej nawierzchni - karty technicznej oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez producenta - atestu PZH dla oferowanej nawierzchni - autoryzacji producenta trawy syntetycznej, wystawionej dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. PYTANIE Zgodnie z projektem budowlanym boiska wielofunkcyjnego Zamawiający wskazuje, że nawierzchnię z trawy syntetycznej nalezy ułożyc na prefabrykowanej macie gr 10 mm z granulatu gumowego przepuszczalnej dla wody o gęstości 650g/m3 . Natomiast na Przekroju konstrukcyjnym_2 mata taka nie wystepuje. Prosimy o sprecyzowanie tych rozbieżności. ODPOWIEDŹ W dniu 26.03.2012 r. Zamawiający zmodyfikował SIWZ i podał obowiązujące parametry nawierzchni z trawy syntetycznej co wiąże się z anulowaniem prefabrykowanej maty przepuszczalnej dla wody. PYTANIE Prosimy o potwierdzenie, czy Zamawiający wymaga załączenia do oferty wszystkich dokumentów dotyczących trawy sztucznej i nawierzchni poliuretanowej wymienionych w pkt. 7.3 oraz 8.3 projektu budowlanego boiska wielofunkcyjnego, czy wystarczającym będzie przedłożenie ich przed wykonaniem prac. W przypadku, gdyby jednak trzeba było załączyć ww. dokumenty, prosimy o dopuszczenie mniejszych rozmiarów próbek nawierzchni poliuretanowej (np. 7x10 cm), na podstawie których można również zweryfikować oferowaną nawierzchnię. ODPOWIEDŹ Dokumenty wymagane przy złożeniu oferty: Trawa syntetyczna: - badanie za zgodność z normą PN-EN 15330 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta - atest PZH dla oferowanej nawierzchni - autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycje wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię - próbka z metryką producenta o minimalnych wymiarach 15 cm x15 cm Nawierzchnia poliuretanowa: - certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni - karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta. - atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni - autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. - próbka z metryką producenta o minimalnych wymiarach 15 cm x15 cm PYTANIE Rozumiemy także, że w przypadku konieczności załączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pytaniu 2, wystarczającym będzie przedłożenie karty technicznej oferowanej trawy syntetycznej, wystawionej przez jej producenta i podpisanej przez niego w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. ODPOWIEDŹ TAK PYTANIE Zgodnie z SIWZ Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił minimum jeden dokument potwierdzający wykonanie budowy, odpowiadający rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z okresu ostatnich 5 lat. Natomiast wg Projektu budowlanego boiska wielofunkcyjnego Wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem obejmującym wykonanie w okresie ostatnich 3 lat minimum 3 obiektów w powyższej technologii w ilości nie mniejszej niż projektowana. Prosimy o sprecyzowanie, jakim doświadczeniem powinien wykazać się Wykonawca, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu? ODPOWIEDŹ Zamawiający wymaga dokumentów zgodnych z SIWZ. PYTANIE Zwracamy się z prośbą o doprecyzowanie czy Zamawiający "wyraża zgodę na dołączenie do oferty" czy wymaga dołączenia do oferty dokumentów nawierzchni syntetycznych: - certyfikatu lub deklaracji zgodności z normą PE-EN 15330 - aprobaty technicznej lub rekomendacji technicznej ITB potwierdzającej parametry oferowanej nawierzchni - karty technicznej oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez producenta - atest PZH dla oferowanej nawierzchni - autoryzacji producenta trawy syntetycznej, wystawionej dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. ODPOWIEDŹ Zamawiający wymaga dołącznia do oferty dokumentów: - certyfikatu lub deklaracji z normą PN-EN 15330 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta - atest PZH dla oferowanej nawierzchni - autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycje wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię PYTANIE Zamawiający w dokumentacji przetargowej (zagospodarowanie) wskazuje piłkochwyty wys. 4m, w opisie mowa jest tylko o 4 m ogrodzeniu siatki, a brak informacji o piłkochwytach, natomiast pozycja nr 22 wskazuje ogrodzenie 4m z siatki w ilości 100m, a pozycja nr 23 połkochwyty z siatki 6m w łącznej ilości 60m. W związku z powyższymi rozbieznościami prosimy o potwierdzenie ilości ogrodzenia i piłkochwytów podanych w przedmiarze oraz o wskazanie na planie zagospodarowania linii ogrodzenia i piłkochwytów. ODPOWIEDŹ Do wyceny przyjąć wartość zgodnie z przedmiarem robót, to jest: - ogrodzenie wys. 4 m z siatki, długość 100m - piłkochwyty z siatki 6m, długość 60m. Piłkochwyty należy zamontować za linią bramkową 2x30m, za liniami bocznymi boiska zamontować siatkę wysokości 4m (2x50m) OGŁOSZENIE UWAGA PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT w związku z modyfikacją SIWZ Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 13.04.2012r.. Termin składania ofert 13.04.2012r. godz. 09:45, otwarcie ofert 13.04.2012r. godz. 10:00 Urząd Gminy Grębków ul. Wspólna 5, 07-110 Grębków
Zamawiający nie wymaga złożenia na etapie składania ofert próbek nawierzchni poliuretanowej i z trawy syntetycznej, próbki materiałów nawierzchni będą wymagane przed podpisaniem umowy. Zamawiający wymaga dołącznia do oferty dokumentów: - certyfikatu lub deklaracji z normą PN-EN 15330 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta - atest PZH dla oferowanej nawierzchni - autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycje wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię DOKONANO ZMIANY SIWZ W FORMULARZU OFERTOWYM - "Na przedmiot zamówienia udzielamy gwarancji – 36 miesięcy". GRĘBKÓW DNIA 10.04.2012r. MODYFIKACJA SIWZ DOTYCZĄCA PRZEDMIARU ROBÓT ADRESAT (WSZYSCY NABYWCY SPECYFIKACJI) Zamawiający informuje, iż w wyżej wymienionym postępowaniu wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PYTANIE W związku z uaktualnieniem SIWZ i zmianami w przedmiarze robót, proszę o dokładne podanie ile boisk do gier będzie miało boisko wielofunkcyjne, gdyż pozycje wyszczególnione w przedmiarze nie precyzują tego dokładnie. Na dowód tego informujemy, że w pozycjach 14-18 przedmiaru Zamawiający żąda zamontowania tulei osprzętu do boisk: 1 szt. - piłka nożna, 2 szt - siatkówka, 1 szt - piłka ręczna, 1 szt - tenis ziemny, 2 szt - piłka koszykowa. Natomiast w pozycjach 19-22 przedmiaru Zamawiający określa dostawę i zamontowania osprzętu na boiska: 1 szt - piłka ręczna, 1 szt - siatkówka, 1 szt - tenis ziemny, 1 szt - piłka koszykowa. Jak widać z powyższego brakuje w przedmiarze dostawy i montażu bramek piłki nożnej oraz nie wiadomo ile boisk do koszykówki ma posiadać boisko wielofunkcyjne. Dodatkowo w pozycji 13 przedmiaru ilość betonu potrzebnego betonu do wykonania wszystkich tulei do podanego osprzętu jest zdecydowanie nie wystarczająca. Zgodnie z zaleceniami producentów osprzętu sportowego powinna wynosić minimum 5 m3. Prosimy o dokonanie zmian w przedmiarze robót, gdyż jest on załącznikiem do oferty i na jego podstawie zostanie obliczona kwota potrzebna do wykonania zadania. ODPOWIEDŹ Boisko wielofunkcyjne będzie składało się z: Boisko do piłki nożnej - 1 szt. Boisko do piłki ręcznej - 1 szt. Boisko do koszykówki - 1 szt. Boiska do siatkówki - 2 szt. Boiska do tenisa ziemnego - 1 szt. Odpowiadając na pytanie odnośnie przedmiaru Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ odnośnie przedmiaru robót Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe zmiany podczas sporządzania ofert. Ogłoszenie o przetargu na budowę boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Grębków przedmiar boisko str. 1 aktualizacja 10.04.2012 SIWZ na budowę boiska wielofunkcyjnego aktualizacja |
||||
ogłoszenie o wyniku przetargu |
PG- 341/ 3 / 2008
Wybrana oferta:
|
SIWZ na zabudowę średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Żarnówka |
Opis Techniczny |
SIWZ |
ogłoszenie o wyniku postępowania |
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Kopciach |
ogłoszenie o przetargu |
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Gmina Grębków ul. Wspólna 5, 07 –110 Grębków woj. mazowieckie, pow. węgrowski tel. (025) 793 00 40, fax. (025) 793 00 49 Przedmiotu zamówienia: udzielenie kredytu bankowego w wysokości 1.110.000,00 zł. Miejsce świadczenia usług: Gmina Grębków Termin związania ofertą 30 dni Uprawniony do kontaktów z oferentami : Skarbnik Gminy - Pani Stanisława Otwarcie ofert nastąpi dn. 09.07.2008r. o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego Specyfikacja dostępna na stronie www.bip.grebkow.pl lub w siedzibie |
Przedmiar robót |
warunki przyłączenia inst elektr. ogólna charakterystyka obiektu - przedmiar przedmiar instalacje elektryczne Specyfikacja Techniczna |
Ogłoszenie o wyniku postepowania na: Rozbudowę Szkoły Podstawowej w Grębkowie |
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na udzielenie długoterminowego kredytu bankowego |
Grębków, dnia 12.10.2010r. dotyczy przetargu na: Budowę sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Słuchocin Adresat (wszyscy nabywcy specyfikacji) Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, uwzględniając zapytania oferentów dokonuje modyfikacji SIWZ. Odpowiedzi na zapytania oferentów Zamawiający informuje, iż w w/w postępowaniu wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, przekazujemy treść pytania wraz z wyjaśnieniem: pytanie W SIWZ w pkt 19 jest zapis "cena oferty przez cały okres realizacji zamówienia nie będzie podlegała zmianom ani korektom chyba, że potrzeba zmiany lub korekty wynikała będzie ze zmiany przepisów prawa" natomiast we wzorze umowy § 2 pkt 2 widnieje zapis "Wynagrodzenie nie będzie podlegać waloryzacji..." W związku z powyższym, czy Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadku wzrostu od 01.01.2011r. stawki podatku VAT? Jeśli tak to prosimy o dopisanie takiego punktu w projekcie umowy. Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza zmiany wynagrodzenia, w tym przypadku dokona modyfikacji SIWZ odnośnie pkt 19 i pozostawi w brzmieniu: "Formularz oferty zawiera cenę w układzie: cena brutto z należnym podatkiem od towarów i usług VAT za wykonanie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. Cena oferty przez cały okres realizacji zamówienia nie będzie podlegała zmianom ani korektom". Na stronie internetowej Zamawiającego, na której opublikowane jest ogłoszenie o przetargu zostanie zamieszczona nowa SIWZ uwzględniająća powyższe modyfikacje. Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższe zmiany podczas sporządzania ofert. Oferta złożona bez zastosowania się do powyższej modyfikacji podlega odrzuceniu jako niezgodna z SIWZ informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Ogłoszenie o przetargu na budowę sieci wodociągowej z przyłączmi w miejscowości Słuchocin SIWZ na budowę sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Słuchocin |
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Grębkowie |
ogłoszenie o unieważnieniu |
Unieważnienie postępowania "Przebudowa drogi dojazdowej do pól Polków Sagały - Wierzbno" |
ogłoszenie |
Grębków dnia 24.07.2008r.
O G Ł O S Z E N I E Ogłoszonego przez Gminę Grębków, 07-110 Grębków ul. Wspólna 5 W sprawie udzielenia zamówienia publicznego polegającego na: Przebudowie drogi gminnej w miejscowości Grodzisk Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej Gminy Grębków, oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń w biurze urzędu gminy. Na przetarg wpłynęły 2 / dwie / oferty, które zostały rozpatrzone przez Komisję Przetargową powołaną zarządzeniem Wójta Gminy Grębków Otwarcie ofert nastąpiło dnia 22.07.2008r o godz. 10.oo w biurze Urzędu Oferty przedstawiały się następująco: Wybrana oferta: |
SIWZ na udzielenie kredytu bankowego |
Ogłoszenie o przetargu na przebudowę drogi dojazdowej do pól Polków Sagały - Wierzbno SIWZ przebudowa drogi dojazdowej do pól Polków Sagały - Wierzbno |
Ogłoszenie o wyniku przetargu |
Grębków dnia 01.04. 2008r.
Ogłoszonego przez Wójta Gminy Grębków, 07-110 Grębków ul. Wspólna 5 W sprawie udzielenia zamówienia publicznego polegającego na: Remoncie budynku Ośrodka Na przetarg wpłynęło 4 / cztery / oferty, które zostały rozpatrzone przez Otwarcie ofert nastąpiło dnia 28.03.2008r o godz. 10.oo w biurze Urzędu Oferty przedstawiały się następująco:
|
informacje dodatkowe do przetargu na kredyt |
sprawozdanie 2010 II kwartał/4 sprawozdanie 2010 II kwartał/3 sprawozdanie 2010 II kwartał/2 sprawozdanie 2010 II kwartał/1 opinia RIO z wykonania budżetu za 2007 rok str.2 opinia RIO z wykonania budżetu za 2007 rok str.1 załącznik nr 1 do uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2010 rok sprawozdanie z wykonania budżetu 2009 - uchwała RIO str. 2 sprawozdanie z wykonania budżetu 2009 - uchwała RIO str.1 sprawozdanie z wykonania budżetu 2008 - uchwała RIO str.2 sprawozdanie z wykonania budżetu 2008 - uchwała RIO str. 1 opinia RIO o projekcie uchwały budżetowej na 2010 rok str.3 opinia RIO o projekcjie uchwały budżetowej na 2010 rok str. 2 opinia RIO o projekcie uchwały budżetowej na 2010r. zaświadczenie o wydaniu numeru REGON informacja o wnioskodawcy str. 4 informacja o wnioskodawcy str. 3 informacja o wnioskodawcy str. 2 załącznik nr 2 do uchwały w sprawie zmian w budżecia gminy na 2010 rok uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy zaświadczenie o wyborze wójta gminy uchwała o wyborze skarbnika gminy załącznik nr 3 do uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy str. 2 załącznk nr 3 do uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy str.1 załącznk nr 2 do uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy |
ogłoszenie |
PG- 341/5 /2008 O G Ł O S Z E N I E Ogłoszonego przez Gminę Grębków, 07-110 Grębków ul. Wspólna 5 W sprawie udzielenia zamówienia publicznego polegającego na: Przebudowie drogi gminnej w miejscowości Nowa Sucha - Słuchocin Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej Gminy Grębków, oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń w biurze urzędu gminy. Na przetarg wpłynęły 2 / dwie / oferty, które zostały rozpatrzone przez Komisję Przetargową powołaną zarządzeniem Wójta Gminy Grębków Otwarcie ofert nastąpiło dnia 22.07.2008r o godz. 10:30 w biurze Urzędu Oferty przedstawiały się następująco: Wybrana oferta: |
ogłoszenie o wyniku postepowania na udzielenie kredytu długoterminowego |
specyfikacja na kredyt |
ogłoszenie o wyniku postępowania na nadbudowę istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Trzebuczy |
Grębków dnia 08.11.2007r.
O G Ł O S Z E N I E
Ogłoszonego przez Wójta Gminy Grębków, 07-110 Grębków ul. Wspólna 5 W sprawie udzielenia zamówienia publicznego polegającego na: Termomodernizacji Ogłoszenie ukazało się na stronie internetowej Urzędu Gminy Grębków, Na przetarg wpłynęło 3 /trzy / oferty, które zostały rozpatrzone przez Komisję Otwarcie ofert nastąpiło dnia 06.11.2007r o godz. 10.oo w biurze Urzędu Oferty przedstawiały się następująco:
Firma Budowlano – Handlowa Józef Powierża 07 – 130 Łochów ul. Wyszkowska 8;
|
ogłoszenie o wyniku postępowania: zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw |
ogłoszenie o przetargu |
Gmina Grębków ul. Wspólna 5, 07 –110 Grębków woj. mazowieckie, Wspólny słownik zamówień (CPV) Uprawniony do kontaktów z oferentami : Barbara Błaszkiewicz tel.(025)79300 40; Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony |
Ogłoszenie o wyniku postępowania na budowę wodociągu w miejscowości Słuchocin |
ogłoszenie o przetargu |
Gmina Grębków ul. Wspólna 5, 07 –110 Grębków woj. mazowieckie, Wspólny słownik zamówień (CPV) Uprawniony do kontaktów z oferentami : Barbara Błaszkiewicz tel.(025)79300 40; Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej |
Ogłoszenie o wyniku |
Grębków dnia 25.10.2007r.
Ogłoszonego przez Gminę Grębków, 07-110 Grębków ul. Wspólna 5 W sprawie udzielenia zamówienia publicznego polegającego na Ogłoszenie ukazało się na stronie internetowej Urzędu Gminy Grębków, Na przetarg wpłynęły 3 /trzy / oferty, które zostały rozpatrzone Otwarcie ofert nastąpiło dnia 24.10.2006r o godz. 10.oo w biurze Urzędu Oferty przedstawiały się następująco:
|
projekt zabudowy i zagospodarowania terenu |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia |
ogłoszenie o przetargu |
Gmina Grębków ul. Wspólna 5, 07 –110 Grębków woj. mazowieckie, Wspólny słownik zamówień (CPV) Uprawniony do kontaktów z oferentami : Barbara Błaszkiewicz tel.(025)79300 40; Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej |
ogłoszenie o przetargu |
Grębków, dnia 16.10.2007
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Gmina Grębków ul. Wspólna 5, 07 –110 Grębków woj. mazowieckie, pow. węgrowski ogłasza przetarg nieograniczony na: Termomodernizację polegającą Termin związania ofertą 30 dni Uprawniony do kontaktów z oferentami : Barbara Błaszkiewicz tel. (025) 793 00 40 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający warunki dodatkowe – spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
przetarg na kredyt |
Gmina Grębków ul. Wspólna 5, 07 –110 Grębków woj. mazowieckie, ogłasza przetarg nieograniczony na: „ Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego” Przedmiotu zamówienia: udzielenie kredytu bankowego w wysokości 550.000,00 zł. Miejsce świadczenia usług: Gmina Grębków Termin związania ofertą 30 dni Uprawniony do kontaktów z oferentami : Skarbnik Gminy - Pani Stanisława Nasiłowska Otwarcie ofert nastąpi dn. 24.10.2007r. o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego Specyfikacja dostępna na stronie www.bip.grebkow.pl lub w siedzibie Zamawiającego. |
ogłoszenie o wyniku |
Grębków dnia 04.10. 2007r.
Ogłoszonego przez Wójta Gminy Grębków, 07-110 Grębków ul. Wspólna 5 W sprawie udzielenia zamówienia publicznego polegającego na: Przebudowie Na przetarg wpłynęło 2 / dwie / oferty, które zostały rozpatrzone Otwarcie ofert nastąpiło dnia 26.09.2007r o godz. 10.oo w biurze Urzędu Cena najtańszej oferty wynosiła 271 516,36 zł/ netto/
Wójt Gminy / - / Adam Karczewski |
Ogłoszenie |
PG 341 /7/1/2007 Grębków, 04.10.2007 r.
Ogłoszenie o unieważnieniu Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Termomodernizacji polegającej Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 -Prawo |
ogłoszenie o przetargu |
Gmina Grębków ul. Wspólna 5, 07 –110 Grębków woj. mazowieckie, pow. węgrowski ogłasza przetarg nieograniczony na: Termomodernizację polegającą Termin związania ofertą 30 dni Uprawniony do kontaktów z oferentami : Barbara Błaszkiewicz tel. (025) 793 00 40 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki o których mowa
|
Ogłoszenie o wynku przetargu |
Grębków dnia 20.07.2007r.
Ogłoszonego przez Gminę Grębków, 07-110 Grębków ul. Wspólna 5 W sprawie udzielenia zamówienia publicznego polegającego na: Na przetarg wpłynęło 2 / dwie / oferty, które zostały rozpatrzone Otwarcie ofert nastąpiło dnia 17.07.2007r o godz. 11.oo w biurze Urzędu Oferty przedstawiały się następująco: v Oferta nr 1 – Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych v Oferta nr 2 – Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych – Kazimierz Dybowski
Powyższą informację otrzymują wszyscy , którzy złożyli oferty. |
Ogłoszenie o przetargu na budowę sieci wodociągowej |
Przetarg |
PG 341 /1/4/2007 Grębków, 02.05.2007 r.
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na budowę sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Nowa Sucha, Stara Sucha,
UZASADNIENIE W przedmiotowym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego podczas otwierania ofert nastąpiła Wobec powyższego zaistniała przesłanka z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wójt Gminy |
Ogłoszenie o przetargu |
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:
Gmina Grębków ul. Wspólna 5, 07 –110 Grębków woj. mazowieckie, pow. węgrowski Uprawniony do kontaktów z oferentami : Barbara Błaszkiewicz tel.(025)793 00 40 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony |
ogłoszenie o przetargu |
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:
Gmina Grębków ul. Wspólna 5, 07 –110 Grębków woj. mazowieckie, ogłasza przetarg nieograniczony na: Przebudowę budynku Wspólny słownik zamówień (CPV) Uprawniony do kontaktów z oferentami : Barbara Błaszkiewicz tel.(025)79300 40 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej |
Ogłoszenie o wyniku przetargu |
Ogłoszonego przez Gminę Grębków, 07-110 Grębków ul. Wspólna 5 W sprawie udzielenia zamówienia publicznego polegającego na PRZEBUDOWIE DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI OGRÓDEK Ogłoszenie ukazało się na stronie internetowej Urzędu Gminy Grębków, Portalu Internetowym Urzędu Zamówień Publicznych, oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń w biurze urzędu gminy. Na przetarg wpłynęła 1 /jedna/ oferta, która została rozpatrzona przez Komisję Przetargową powołaną zarządzeniem Wójta Gminy Grębków Otwarcie oferty nastąpiło dnia 09.11.2006r o godz. 12.oo w biurze Urzędu Cena oferty wynosiła 99 464,73 zł / netto/.
|
Przetarg nr 1 |
o szacunkowej wartości poniżej 60.000 euro Gmina Grębków ul. Wspólna 5, 07 –110 Grębków woj. mazowieckie, pow. węgrowski tel. (025) 793 00 40, fax. (025) 793 00 49 ogłasza przetarg nieograniczony na: „ Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego” Termin związania ofertą 30 dni Uprawniony do kontaktów z oferentami : Barbara Błaszkiewicz tel. (025) 793 00 40 w godz. 800 – 1500 W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający warunki dodatkowe – spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
ogłoszenie o wyniku |
Grębków dnia 18.09. 2007r.
Ogłoszonego przez Wójta Gminy Grębków, 07-110 Grębków ul. Wspólna 5
|
Ogłoszenie o wyniku postepowania |
w sprawie przetargu nieograniczonego
Ogłoszonego przez Wójta Gminy Grębków, 07 - 110 Grębków ul. Wspólna 5, pow. węgrowski, woj. mazowieckie, tel. /025/ 793 00 40, fax /025/ 793 00 49. W sprawie udzielenia zamówienia publicznego polegającego na PRZEBUDOWIE DROGI GMINNEJ STAWISKA - JABŁONNA Ogłoszenie ukazało się na stronie internetowej Gminy Grębków, w Biuletynie Zamówień Publicznych, oraz wywieszono na tablicy informacyjnej w biurze Urzędu Gminy. Na przetarg wpłynęły 2 /dwie/ oferty, które zostały rozpatrzone przez Komisję Przetargową powołaną zarządzeniem Wójta Gminy Grębków. Otwarcie ofert nastąpiło dnia 22.08.2006 r. o godz. 1000 w biurze Urzędu Gminy w Grębkowie ul. Wspólna 5 pok. nr 15. Cena najtańszej oferty wynosiła 226 793,22 zł /netto/ Cena najdroższej oferty wynosiła 240 006,40 zł /netto/ Wybrano ofertę firmy Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych MIKST Sp. z o.o. ul. Gdańska 69A, 07 - 100 Węgrów, która złożyła ofertę w wysokości 226 793,22 zł. netto plus VAT.
|
Przetarg na dostawę samochodu dla OSP |
Gmina Grębków ul. Wspólna 5, 07 –110 Grębków woj. mazowieckie, pow. węgrowski ogłasza przetarg nieograniczony na: dostawę średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego Wspólny słownik zamówień (CPV) Termin związania ofertą 30 dni Uprawniony do kontaktów z oferentami : Barbara Błaszkiewicz tel. (025) 793 00 40 w godz. 800 – 1600 W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki o których mowa |
Ogłoszenie o przetargu |
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:
Gmina Grębków ul. Wspólna 5, 07 –110 Grębków woj. mazowieckie, ogłasza przetarg nieograniczony na: Przebudowę budynku świetlicy wiejskiej Wspólny słownik zamówień (CPV) Uprawniony do kontaktów z oferentami : Barbara Błaszkiewicz tel.(025)79300 40 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony |
Ogłoszenie o wyniku przetargu |
Ogłoszonego przez Gminę Grębków, 07-110 Grębków ul. Wspólna 5 W sprawie udzielenia zamówienia publicznego polegającego na UDZIELENIU DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO Ogłoszenie ukazało się na stronie internetowej Urzędu Gminy Grębków, Portalu Internetowym Urzędu Zamówień Publicznych, oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń w biurze urzędu gminy. Na przetarg wpłynęły 3 /trzy / oferty, które zostały rozpatrzone przez Komisję Przetargową powołaną zarządzeniem Wójta Gminy Grębków Otwarcie ofert nastąpiło dnia 09.11.2006r o godz. 10.oo w biurze Urzędu Oferty przedstawiały się następująco:
|
Przetarg nr 2 |
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: „Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Ogródek” o szacunkowej wartości poniżej 60.000 euro Gmina Grębków ul. Wspólna 5, 07 –110 Grębków woj. mazowieckie, pow. węgrowski tel. (025) 793 00 40, fax. (025) 793 00 49 ogłasza przetarg nieograniczony na: „Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Ogródek” Główny przedmiot zamówienia : 45.23.32.52-0 Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający warunki dodatkowe – spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Ogłoszenie o wyniku postępowania |
w sprawie przetargu nieograniczonego ogłoszonego przez Wójta Gminy Grębków ul. Wspólna 5, 07 - 110 Grębków pow. węgrowski, woj. mazowieckie, tel. /025/ 793 00 40, fax /025/ 793 00 49 W sprawie udzielenia zamówienia publicznego polegającego na: Wykonaniu chodników i wjazdów w miejscowościach Grębków i Ogródek Ogłoszenie ukazało się na stronie internetowej UG Grębków, Portalu Internetowym UZP oraz na tablicy ogłoszeń w biurze urzędu gminy Na przetarg wpłyneła 1 /jedna / oferta, którą rozpatrzyła Komisja Przetargowa powołana zarządzeniem Wójta Gminy Grębków Otwarcie oferty nastąpiło dnia 24.08.2006 r. o godz. 1000 w biurze Urzędu Gminy w Grębkowie ul. Wspólna 5 pok. nr 15 Cena wybranej oferty wynosiła 82 911 zł netto plus VAT złożona przez Zakład Remontowo - Budowlano - Drogowy BUDREM ul. Stadionowa 6, 08 - 300 Sokołów Podlaski |
Ogłoszenie o wyniku postępowania w sprawie przetargu nieograniczonego |
Ogłoszonego przez Gminę Grębków ul. Wspólna 5, 07-110 Grębków pow. węgrowski woj. mazowieckie, tel. (025) 793 00 40, fax (025) 793 00 49 W sprawie udzielenia zamówienia publicznego polegającego na Modernizacji drogi dojazdowej do pól Polków Sagały - Ziomaki Ogłoszenie ukazało sie na stronie internetowej Urzędu Gminy Grębków, Portalu Internetowym Urzędu Zamówień Publicznych, oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń w biurze urzędu gminy. Na przetarg wpłynęły 2 /dwie/ oferty, które zostały rozpatrzone przez Komisję Przetargową powołaną zarządzeniem Wójta Gminy Grębków Otwarcie ofert nastąpiło dnia 07.08.2006 r. o godz. 1000 w biurze Urzędu Gminy w Grębkowie ul. Wspólna 5, 07 -110 Grębków pok. nr 15 Cena najtańszej oferty wynosiła 77.911,48 zł /netto/ Cena najdroższej oferty wynosiła 101.476,01 zł /netto/ Wybrano ofertę firmy Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna w Rudzienku 05 - 307 Dobre, która złożyła ofertę w wysokości 77.911,48 zł netto plus VAT. |
Wyjaśnienia |
Ogłoszenie o wyniku przetargu |
Grębków dnia 01.08.2007r.
Ogłoszonego przez Gminę Grębków, 07-110 Grębków ul. Wspólna 5 W sprawie udzielenia zamówienia publicznego na: dostawę średniego samochodu Na przetarg wpłynęło 2 / dwie / oferty, które zostały rozpatrzone Otwarcie ofert nastąpiło dnia 31.07.2007r o godz. 11.oo w biurze Urzędu Oferty przedstawiały się następująco: v Oferta nr 1 – Moto Truck Leszek Chmiel 25 – 116 Kielce ul. Ks. P. Ściegiennego 270
Moto Truck Leszek Chmiel 25 – 116 Kielce ul. Ks. P. Ściegiennego 270
|
Zamawiający informuje, iż w postępowaniu o zamówienie publiczne na: dostawę oleju opałowego lekkiego do kotłowni administrowanych przez Urząd Gminy Grębków w sezonie grzewczym 2013/2014 wpłynęło zapytanie Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pytanie: Na jaki konkretnie dzień, każdy z oferentów powinien podać swoją cenę ofertową? Zwracamy się z prośbą o doprecyzowanie, na jaki konkretnie dzień należy podać cenę ofertową w przedmiotowym postępowaniu. W SIWZ Zamawiający nie określił na jaki dzień ( dzień składania ofert czy wcześniejszy) należy podać swoją cenę ofertową. Dopuszczenie dowolności w podawaniu cen przez poszczególnych oferentów uniemożliwi Zamawiającemu prawidłowe porównanie złożonych ofert, ponieważ różni oferenci odniosą się najprawdopodobniej do dowolnych podstaw w obliczeniu ceny.
Odpowiedź: Cenę w ofercie należy podać na dzień 17.10.2013r. Zgodnie z art. 38 ust. 4 oraz ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prosimy o uwzględnienie powyższych informacji przy sporządzaniu oferty przetargowej.
Oferta złożona bez zastosowania się do powyższej modyfikacji podlega odrzuceniu jako niezgodna z SIWZ. |
ogłoszenie o wyniku postępowania na udzielenie długoterminowego kredytu ogłoszenie o przetargu na udzielenie długoterminowego kredytu bankowego |
Zamawiający informuje, iż w postępowaniu o zamówienie publiczne na: Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć edukacyjnych w ramach projektu „Nauka, rozwój, indywidualizacja"
wpłynęły zapytania o doprecyzowanie przedmiotu zamówienia.
Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Pytanie: Zamawiający podając nazwę, określił oczekiwanie Tablica z literkami, natomiast w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia opisuje inny produkt, zawarty w drewnianej skrzyneczce. Bardzo prosimy o konkretne doprecyzowanie zapotrzebowania.
Odpowiedź: W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dotyczącej pozycji 73. Tablica z literkami Zamawiający omyłkowo opisał przedmiot. W związku z tym prawidłowy opis brzmi: Tablica z literkami: Podwójna tablica wykonana z masywnego tworzywa sztucznego z zestawem magnetycznych literek i cyferek – minimum 70 szt. Wysokość nie mniejsza niż 110 cm. Z jednej strony do pisania kredą, z drugiej markerem – ta strona jest również tablicą magnetyczną do przyczepiania magnetycznych liter. Między tablicami znajduje się miejsce do przechowywania akcesoriów.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 oraz ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prosimy o uwzględnienie powyższych informacji przy sporządzaniu oferty przetargowej.
Oferta złożona bez zastosowania się do powyższej modyfikacji podlega odrzuceniu jako niezgodna z SIWZ.
ogłoszenie o wyniku postępowania |
ogłoszenie o wyniku postępowania na Modernizację drogi dojazdowej do pól w miejscowości Pobratymy |
ogłoszenie o wyniku postępowania ogłoszenie Dostawa żwiru wraz z transportem na terenie gminy Grębków w 2013r. |
Ogłoszenie o przetargu |
Zamawiający informuje, iż w postępowaniu o zamówienie publiczne na: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grębków wpłynęły zapytania o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. pytanie nr 1 Wykonawca wnosi owykreślenie z pkt. III 1. sformułowania: „w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r. póz. 319), a także zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z późn. zm. z załącznikami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Grębków (Dz.Urz. Woj. Maz. z 2013 r. póz. 5605)." lub scedowanie osiągnięcia odpowiednich poziomów odzysku na Zamawiającego; odpowiedź W tym zakresie Zamawiający nie będzie wprowadzał żadnych zmian. pytanie 2 Wykonawca wnosi o wprowadzenie do przedmiotu umowy zapisu mówiącego o proporcjonalnym zwiększeniu wynagrodzenia wykonawcy w przypadku przekroczenia szacunkowych ilości odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu, a także w przypadku zmiany proporcji ilości odpadów segregowanych do pozostałych odpadów; odpowiedź W tym zakresie Zamawiający nie będzie wprowadzał żadnych zmian. pytanie 3
Wykonawca wnosi o wykreślenie ze wzoru umowy § 4, pkt. 4 sformułowania: „4) zagospodarowania zebranych odpadów w sposób, który zapewni osiągniecie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. póz. 645)."; odpowiedź W tym zakresie Zamawiający nie będzie wprowadzał żadnych zmian.
Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszenie o przetargu na Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości |
ogłoszenie o przetargu na udzielenie kredytu długoterminowego |
Zamawiający informuje, iż w postępowaniu o zamówienie publiczne na: Kontynuację rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej w Grębkowie wpłynęły zapytania o wyjaśnienie
Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PYTANIE 1 Czy wykonawca musi załączyć do oferty harmonogram rzeczowo- finansowy ? ODPOWIEDŹ Harmonogram rzeczowo-finansowy wymagany jest od wykonawcy wyłonionego z przetargu 14 dni po podpisaniu umowy. PYTANIE 2 Czy Inwestor przewiduje finansowanie zadania fakturami częściowymi, gdyż z umowy nie można dokładnie wywnioskować sposobu zapłaty wynagrodzenia? ODPOWIEDŹ Tak, Inwestor przewiduje finansowanie zadania fakturami częściowymi. PYTANIE 3 Proszę o podanie środków, jakie Inwestor zamierza przeznaczyć na realizację zadania zgodnie z art. 96 ust. 1 i art. 8 ust. 1. ODPOWIEDŹ Zgodnie z art. 8 ust. 1 postępowanie w sprawie zamówienia publicznego jest jawne, zgodnie z art. 86 ust. 3 bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający informuje, iż w wyżej wymienionym postępowaniu w dniu 25.09.2012r. wpłynęły zapytania o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PYTANIE 1
W pozycji 23 d.2 ilość elementów do montażu wynosi 68 szt. natomiast w dostawie wykazano 64 szt. Jaką ilość płyt przyjąć ?
Zamawiający informuje, iż w wyżej wymienionym postępowaniu w dniu 26.09.2012r. wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Niniejszym zgodnie z wymogami art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PYTANIE 1
Proszę o sprecyzowanie przedmiarów w pozycji 8,9,10,11 - występują różnice względem wyliczeń obmiarów? Prawidłowe wartości przedmiarów pozwolą na rzetelną wycenę powyższych prac.
ODPOWIEDŹ
w poz. 8, 9, 10, 11 należy przyjąć 297,215 m2 jak wynika z wyliczeń przedmiarów
Prosimy o uwzględnienie powyższych informacji przy sporządzaniu oferty przetargowej. ogłoszenie o przetargu na kontynuację rozbudowy Szkoły Podstawowej w Grębkowie SIWZ - modyfikacja dot. wzoru umowy 27.09.2012r. przedmiar robót branża budowlana przedmiar robót branża elektryczna |
|
1 |
SIWZ do przetargu na demontaż, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest |
SIWZ na przebudowę i rozbudowę budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Proszew opis techniczny roboty elektryczne opis techniczny roboty sanitarne przedmiar robót ogólnobudowlane |
Zobacz: |
2014 . 2015 . 2016 . 2017 . |
Data modyfikacji: 2014-08-28 09:04:29
Opublikowane przez: Barbara Błaszkiewicz